måndag 4 oktober 2010

Min laptop har gett upp.

Sitter här i höstmörkret och skriver vid gôbbens istället.
Min laptop går inte att starta, jag hör hur den startar upp, men det blir ingen bild.
Tänker på alla gamla kort jag har som ligger i den datorn.
Dottern har sålt jultidningar så pass mkt att hon nu får en egen speldator i premie.
Men jag måste köpa en ny..."katching".
Har jobbat i snart 3 veckor på nya stället, och det går rätt bra nu.
Det som var jobbigast att lära sig var datakassan. Men än har man några hjärnceller kvar, så det GICK att lära sig det med.

1 kommentar:

Isa sa...

Hej där pussgurka ;-)
Hoppas allt är bra med dig! Vad roligt att du fått med dig fler i familjen!! Så slipper du läääängta ;-) Sonen då? Bor han oxå hos dig? Miss you here in Ume!

Jag har börjat fejja, förresten ;-)

Puss Isa <3